2017-02-06
Сьогодні, 6 лютого 2017 року, у Фастівській ЗОШ І-ІІІ ст. №10 пройшло засідання педагогічної ради з теми "Психолого-педагогічний супровід особистісно зорієнтованого навчання в умовах експерименту", у другій частині якого практичним психологом Костецькою Н.М. було проведено тренінгове заняття"Любов як самопізнання".
Ця проблема обрана не випадково, так як навчальний заклад є міським опорним закладом з упровадження особистісно-гуманної технології та з вересня 2016 року долучився до Всеукраїнського експерименту із зазначеної проблеми.
Згадуючи слова Ш.Амонашвілі: "Любов - є творіння вічного майбутнього", ми спробували почати з простого - з пізнання. В ході тренінгу педагоги змогли доторкнутися до одного з найзагадковіших і найважливіших почуттів, які знайомі людині – до почуття любові.
Почуття любові спонукає людину до різних учинків, надихає на творчість, пізнання, вдосконалення. Воно також може призвести і до глибоких психотравм, депресії, зламу особистості і навіть суїциду.
Аби щонайкраще використовувати творчий потенціал любові й уникнути її руйнівного впливу, людині варто досліджувати й усвідомлювати свою особистісну концепцію любові: власні уявлення про любов взагалі, власні способи вираження теплих почуттів, власне відчуття наповненості любов’ю тощо.
То ж наше заняття було спрямоване на розуміння любові як способу пізнання світу і себе.
Також в ході заняття учителі моделювали різні педагогічні ситуації, які б допомогли якнайефективніше сформувати благородну і гуманну особистість. Саме таку, яка "народжена від блага, добра і щастя, яка й сама породжує благо, добро і щастя". А за допомогою всім відомого метода колеги складали сенкани про закоханість, кохання і любов та оволодівали знаннями з "п"яти мов любові" відомого англійського консультанта з сімейної терапії Г.Чепмена: спільний час, фізичні дотики, подарунки, слова підтримки та акти служіння (допомога).
Діти часто не розуміються на власних потребах і почуттях, і все-таки у кожного з них - своя мова любові. Щоб виховати дитину правильно, батьки повинні знати його «рідну мову». А коли дитина занадто мала, і ви не можете визначити «його мову любові», говоріть на всіх п'яти!!!