23.01.23 Понеділок - середа 5-6 класи очно, 7-9 класи дистанційно; четвер-п'ятниця 5-6 класи дистанційно, 7-9 класи очно.
30.01.23 НАВПАКИ Понеділок-середа очно 7-9 класи; 5-6 класи дистанційно.
СЛІДКУЙТЕ ЗА ІНФОРМАЦІЄЮ В ЕЛЕКТРОННОМУ ЖУРНАЛІ!
Адреси контактних електронних скриньок адміністрації для кореспонденції по вирішенню питань, пов'язаних з навчанням у дистанційному форматі
У період з 17 по 24 жовтня 2022 року (і до особливого розпорядження) освітній процес проводитиметься у дистанційному режимі (синхронний – у режимі реального часу або асинхронний – у зручний для учнів та вчителя час (Протокол №163 засідання оперативного штабу Ради оборони Київської області від 13.10.2022 р.).
Працює «Електронна скринька» для онлайн-зв’язку з невирішених питань щодо організації освітнього процесу (у випадку неможливості вирішення питання класним керівником).
Ви також можете користуватися телефоном за номерами для 5-9 класів 0971036263 та 1-4 класів 0983406506 з 9.00 до 17.00 для вирішення термінових питань.
Графік онлайн-уроків розроблено на основі вже затвердженого розкладу на І семестр 2022-2023 н.р.. http://fastiv-school10.edukit.kiev.ua/informaciya_dlya_uchniv/
1 | 08:30 - 09:15 |
2 | 09:25 - 10:10 |
3 | 10:25 - 11:10 |
4 | 11:25 - 12:10 |
5 | 12:25 - 13:10 |
6 | 13:25 - 14:10 |
7 | 14:20 - 15:05 |
8 | 15:15 - 16:00 |
Дистанційне навчання здійснюватиметься удвох режимах: синхронному та асинхронному.
Синхронний режим (не менше 30% навчального часу, передбаченого освітньою програмою) – усі учасники освітнього процесу одночасно перебувають у веб-середовищі (аудіо-, відеоконференції, чат), співпраця у режимі реального часу. Учні долучаються до вчителя за розкладом.
§ Відеоконференції, вебінари (Zoom, Google Meet);
§ Месенджери (Telegram, Viber).
Для учнів, які через поважні причини не зможуть взяти участь у синхронному режимі взаємодії, буде забезпечено використання інших засобів комунікації, доступних для учнів (телефонний, поштовий зв’язок тощо).
Асинхронний режим – освітній процес здійснюється за зручним для вчителів та учнів графіком. Учитель розміщує навчальний матеріал на Google Диску, перелік цифрових ресурсів, завдань в Інтернеті; зазначає термін виконання завдань, надісланих для зворотного зв’язку. Учні, одержавши вказівки, самостійно виконують завдання, спілкуючись один з одним та вчителем через дискусійні дошки, форуми чи електронну пошту.
§ Месенджери (Telegram, Viber, Facebook).
§ Соціальні мережі (Instagram, Facebook).
§ Оцінювання знань (Google Forms, «Мій клас»).
§ Хмарні сервіси ( Google Диск).
Онлайн-уроки будуть проводитися через застосунки Zoom, Google Meet, Classroom.
§ Під час проведення онлайн навчання учні мають заходити у конференцію під власними прізвищами, з увімкненими відеокамерами та вимкненими мікрофонами.
§ Учні долучаються до уроку за розкладом.
§ Учителі фіксують у журналі присутність учнів під час проведення онлайн-уроків.
§ Учителі розміщують завдання для 5-9 класів на Google Диску щодня після закінчення уроку із зазначенням дати та часу здачі роботи. Учителі 1-4 класів розміщують завдання у Viber групах класів та електронному журналі в системі «Нові знання».
§ Посилання на відеоконференції Zoom, Google Meet буде розміщено на Google Диску у папці кожного предмета.
§ У разі виникнення запитань до вчителя щодо виконання роботи, учні можуть звернутися за поясненням на електронну адресу вчителя, зазначену на Google Диску.
§ Учителі відповідатимуть на запитання в робочий час (до 17.00);
§ Уроки розпочинатимуться за тим же графіком, що передбачений розкладом дзвінків.
Для повторення вивчених тем можна використовувати ресурси платформи Всеукраїнська школа онлайн
https://lms.e-school.net.ua/about
Друзі!!
Пам’ятайте, що період дистанційного навчання – це не канікули, тому виконуйте завдання щодня і не відкладайте їх на потім.
Ми з нетерпінням чекатимемо вас у стінах гімназії!
ПРОТОКОЛ педагогічної ради від 12.10.2020 про затвердження формату дистанційного навчання у закладі wym-1604695068187
Див. вкладення ...wym-1607944963505
16 жовтня 2020 року набуло чинності Положення про дистанційну форму здобуття повної загальної середньої освіти. Воно розширює можливості для дистанційного навчання учнів – як за дистанційною формою здобуття освіти, так і при використанні технологій дистанційного навчання в інших формах здобуття освіти. Нове Положення було затверджено наказом МОН від 8 вересня 2020 року №1115 і зареєстровано в Міністерстві юстиції 28 вересня 2020 року за №941/35224.
“Ми розуміємо, що дистанційна освіта не може замінити справжнього очного навчання. Діти мають соціалізуватися, особливо в початковій школі. Через пандемію коронавірусу весь світ шукає альтернативні шляхи для економічного та соціального життя. І галузь освіти – не виняток, адже для нас важливо, щоб освітній процес тривав та був якісним і безпечним. Дистанційне навчання є перспективною сферою розвитку освіти в умовах її цифровізації. Водночас таке навчання у разі потреби дозволяє забезпечити індивідуальну освітню траєкторію здобувача освіти, а також неперервність освітнього процесу у випадках надзвичайних обставин, які об’єктивно унеможливлюють відвідування закладів освіти”, – зазначив т.в.о. Міністра освіти і науки Сергій Шкарлет.
Дистанційна форма здобуття освіти залишається виключно добровільною і потребує подання відповідної заяви про зарахування/переведення від батьків. Але відтепер для навчання за дистанційною формою учням не потрібно мати високий рівень навчання (10-12 балів) – таку можливість має будь-який учень для реалізації індивідуальної освітньої траєкторії. Технології дистанційного навчання в різних формах здобуття освіти (денній, вечірній, педагогічному патронажі тощо) можуть використовуватися для проведення оцінювання, консультацій, вивчення окремих тем з предмета.Також їх можна використовувати для надання додаткових психолого-педагогічних і корекційно-розвиткових послуг для осіб з особливими освітніми потребами, якщо в населеному пункті, де проживає учень, відсутні відповідні фахівці, що надають такі послуги.
Технології дистанційного навчання дозволяють продовжувати освітній процес під час карантину та інших надзвичайних обставин (без переведення учнів на дистанційну форму).
У документі також врегульовано можливість організації змішаного навчання. Заклад освіти може визначити такий режим роботи, за якого учні почергово відвідують заклад освіти для очних занять, решту часу навчаючись дистанційно.
Положення передбачає, що обов’язково мають враховуватися інтереси учнів під час дистанційного навчання:
- організація освітнього процесу має забезпечувати регулярну та змістовну взаємодію вчителів з учнями;
- під час дистанційного навчання мають створюватися умови для забезпечення повноцінної участі в освітньому процесі осіб з ООП з обов’язковим урахуванням індивідуальної програми розвитку;
· заклад освіти забезпечує регулярне відстеження результатів навчання учнів, а також за потреби надання їм підтримки в освітньому процесі;
· для учнів, які не можуть взяти участь у синхронному режимі взаємодії з поважних причин, заклад забезпечує використання інших засобів комунікації, доступних для учнів – телефонного, поштового зв'язку тощо;
· організація освітнього процесу обов’язково здійснюється з дотриманням вимог щодо захисту персональних даних, а також санітарних правил і норм щодо формування розкладу навчальних занять, вправ для очей та постави, безперервної тривалості навчальної діяльності з технічними засобами навчання, часу для виконання домашніх завдань тощо.
З метою забезпечення прав педпрацівників у Положенні вказано, що організація дистанційного навчання має здійснюватися у межах їх робочого часу.
У межах своєї автономії заклад освіти самостійно визначатиме механізм моніторингу і контролю якості дистанційного навчання в закладі освіти. Спосіб, у який керівник закладу здійснюватиме контроль за виконанням освітніх програм учнями та педпрацівниками, схвалюватиме педрада.